Wanetta purple

 
 
 
 
Godmorgon måndag
Hoppas ni alla haft en fin helg och kunnat ladda betterierna för en ny vecka. Jag har denna hlegen jobbat och hängt med familjen. Varit ute i snön, lagat god mat och sett på Melodifestivalen. 
 
Denna veckan är fylld med jobb i butiken. Jag ska bland annat hämta hem de efterlängtade cloudy rukorna ifrån DBKD i den nya färgen Dusty Pink! 
 
Outfiten ovan är en av mina favoriter just nu. Jag har alltid haft svårt för färgen lila, vet inte varför. Men när jag fick på mig denna tröjan så kändes det bara så rätt. Det är en otrolig mjuk och skön tröja som passar i alla lägen, och självklart har favoritbyxorna åkt på även idag. Outfiten kommer ifrån Inwear och ni finner den i min lilla butik eller på butikens webbshopp. Byxa HÄR och Tröja HÄR
 
Kram Sofia
 

Kommentera här: