14 M A J

Åter igen måndag och en fantastisk fin, rolig och intensiv helg har passerat. En helg jag har spenderat med mina finaste vänner. Först på ett superfint barndop och sen på en galet rolig möhippa som vi hade annordnat åt min vän Johanna som snart ska gifta sig. Första möhippan i kompisgänget, och jag hoppas inte Johanna tyckte vi var allt för elaka så vi själva får tillbaka det en vacker dag, Men visst tillhör det att bjuda lite på sig själv och göra lite galna saker på en möhippa? Jag har både filmat och knäppt ett och annat kort under denna helgen så nu finns det mängder med material att gå igenom. Och tanken är att kunna klippa ihop allt till en liten film. 
 
Denna veckan ser lite lugnare ut i kalendern. Jag ska köra ner en häst till Skåne och till helgen blir det modevsining på torget och sen avslutar jag med ett litet kalas för min kusin. 
 
Bjussar på en bild från Möhippan, - Morgonen när vi hämtade upp johanna. #brudbostongurka 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: