03 M A R S

Hej lördag!
Och som vanligt har jag en fullplanerad helg. Idag finns jag i butiken fram till kl 14. Nya varor ska plockas upp och skyltas i butiken. Samt hjälpa mina fina kunder med vårens alla nyheter. 
I eftermiddag åker jag till Mio för att hämta min nya säng till lägenheten som har kommit. Men den får stå inplastad tills allt är klart i lägenheten. Om jag hinner ikväll blir det även en liten promenad med min Ponny ute i skogen. 
 
och vem längtar inte efter några plusgrader och lite sol?
Jag kan tycka att det är mysigt me lite vinter och snö. Men nu är det dags för lite vår!
 
I torsdags fick jag äran att se genrepet av Grästorps lokala revy. Många härliga skratt och gick där ifrån med ett stort leende. Så till alla er som bor i närområdet och inte har bokat några biljetter. GÖR DE! Preimären går av stapeln ikväll men det finns biljetter kvar till föreställningarna längre fram i mars!
Här är några bilder från när grästorpsrevy sjunger om den planerade skidtunnel, maktspelet mellan våra 3 världsledare och självklart en hyllning till Sven-Ingvars
 
Kram Sofia 
 
 

Kommentera här: