Tove frank posters

Godkväll. 
Jag har precis kommit hem efter en liten tur till Vara där jag hämta nya varor hos DBKD. Så imorgon plockas lite nyheter upp, bland annat deras populära kaniner och de små söta kycklingarna som man inte kan motstå, Självklart får ni se bilder på dessa imorgon. 
 
Renoveringen i lägenheten går frammåt, och nu är alla tapeter på plats, och golvet ligger inne för att få rätt temperatur. Det blir så fint, och jag känner mig så nöjd med mina val hittils. Men det är mycket arbete kvar och en lång resa innan jag kan flytta in, men nu börjar man ändå få en känsla av allt och kan börja planera lite inredning att detaljerna som gör hemmet. 
Jag har förälskat mig i Tove Franks posters, och min favorit är helt klart flickan med flätan. Så den kommer få flytta med till lägenheten. Jag ska bara titta ut en plats där den kommer att synas och passa in. 
Vill du se fler ljuvliga posters ifrån tove frank ligger vissa utav dom upp på butikens webbshop, " här "
och är det någon spec du vill ha beställer jag självklart hem den åt dig. 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: