Cloudy Maroon

 
 
Hej på er.
Idag har jag som jag skrev tidigare fotograferat upp lite bilder att lägga upp Lindahls Mode instagram konto.
Så roligt att få fotografera och visa upp alla läckra nyheter som kommit in i butiken. Nytt för denna hösten är 2 nya färger på Cloudykrukan ifrån DBKD. Den vita färgen har blivit matt. Ett klokt val som jag älskar, då jag personligen inte tyckte om den glansiga vita färgen som krukan hade tidigare. Det blev ett riktigt lyft att göra färgen matt. Den helt nya färgen Maroon har även lanseras. En röd terrakottafärg som jag själv var mycket skeptiskt till när vi fick den på brocshyr. Men efter att ha sett den i verkligenhet så fick den helt klart ett godkändt av mig. En cool färg att bryta av det stilrena hemmet med. En kruka jag rekomenderar att ha som udda kruka någon stans. Det är ingen färg jag skulle satt på flera krukor i text fönster. Men det är helt klart en cool och tuff höstfärg som bär ses i verkligeheten då den får ett helt annat uttryck.
 
Vad tycker ni om den nya färgen Maroon?
 
Kram Sofia

Kommentera här: