Joggingtur

Kort före och efter joggingpasset.
 
Idag startade jag dagen i träningskläder, löparskor och Stiftelsen i hörlurarna.
Jag tycker det är så himla skönt att starta dagen ute i friska luften, Vanligtvis brukar jag starta dagen i stallet hos mina hästar, men nu när dom står på sommar bete och klarar sig lite mer själva får jag starta dagen med löparskorna istället. Idag blev det en liten lättare. fast varm och svettig joggingtur på ca 3 km, En lagom distans för mig så inte alls är så vältränad längre. Jag avslutade passet med lite magträningar hemma i gräsmattan. Innan jag gick in och fyllde på energin igen med en god frukost.
 
Idag -finns jag i butiken som vanligt, men något som är lite extra idag är att butikerna i Grästorp håller öppet till kl 19. så har du vägarna förbi, kika gärna in.
 
Kram Sofia

Kommentera här: