tuffa dagar

JA nu war det åter igen dax för en liten summering

Torsdag jobb och ridning

Fredag fick jag pusslat ihop det lite så jag kunde jobba halwdag för att sedan åka till gbg horse show. så grymt roligt. årets höjdpunkt. super tack till lisa som tog mina sista timmar, började jobba kl 07 och sluta wid lunch 12:30 åt och stack direkt till gbg och jag war hemma runt 11, så ja det wart en tuff dag.

Lördag:waknade sjukt tidigt kl 6 :S halw sow till kl 08:30 då bestämma jag mig för att åka till stallet fixa hästen, mocka sedan hem och ducha för att åka till jobbet mellan 11-20. Sen ble det en kortis på lite kalas hos kusin som har fyllt 7 år. sen direkt till hästen igen för att fixa allt inför morgondagen då wi ska åka och hoppa i lewene.

bilder på allt snyggt jag har handlat i gbg kommer snarast.
Men nu är jag helt slut. och ska upp kl 7 i morgon låter kanske inteså lowande, Men det blir säkert bra.

satsar på en lite lugnare wecka den som kommer nu så det blir lite bättre bloggande :D

kram hej

Kommentera här: