Boj hästtransport

Ja efter mycket om och men så är det nu klart att Thule har köpt upp företaget Boj. Detta gör mig arg och ledsen och en smula glad. Jag är helt galen i Boj transporterna, tycker dom är sjukt snygga och praktiska. Det är dom enda transporterna med extradörrar innanför lämen. Tack mor och far som gick med på att köpa en ny Boj transport förra året. Tänk om jag inte hade fått någon, jag ser mig själv framför mig hur arg jag hade varit, har alltid velat haft en boj transport. och nu har jag en :D jag är också glad att vi plockade på alla extra tillbehör så jag fick den precis som jag ville ha den. Dock har alla garantier fallit ut men det är smällar man får ta ibland. Det enda possetiva är att boj har sålts till Thule (tror jag) är att alla dom personerna som älskar boj och vill ha extra dörrar kommer att lägga ett högre bud på dom begangnade som finns ute = min transport stiger i värde.
Men nu har Thule grunden och modellen för att göra bra transporter med extra dörrar osv. så jag hoppas innerligt att dom utvecklar sina med innedörr.


Kärlek


Kommentera här: