klubbmästerskap

‎6/6-04 blev jag och Lukas klubbmästare i hoppning som ridskoleponny
det var starten för våran tävlingskariär

21/8-05 Lyckligaste dagen i mitt liv, då skrev jag på kontrakten och Lukas blev till min ägo
En tjock och klumpig ponny tog han mitt hjärta med stom. Tanken med Lukas var att han skulle bli min "skogs mulle" Men efter byte av tränare och medverkan i gotacupen fick vi blodad tand. Tävlade upp honom till L:A (110 cm). inomhus säsongen 09/10 var den sämsta vi gjort. Ingen ting funkade. När utomhus säsongen väl började bestämde jag mig för att starta en lokal med tanke på det dåliga resultaten sen innan. och skam den som ger sig. Vi åkte hem med 3 vinster och ett andra pris.
 

2/10-10 klubbmästare i hoppning med Lukas som privatponny (priset uthämtat idag, där av inlägget)
tävlingskariären bärjade på topp och slutade på topp
Nu får jag inte tävla Lukas längre pga min ålder. Så nu ger jag chansen till Julia att gå åka ut och glänsa ihop med min Pärla
Jag älskar MIN "lilla" ponny

Klubbmästerskapet 04

Kommentera här: