Cloudy Rose

 
 
Hej Bloggen. 
Efter 2 dagar uppe i stockholm med härliga inköp för våren, har jag nu landat hemma i butiken och sumerar ihop alla ordrar. Många läckra nyheter kommer att finnas i butiken under våren. Kameran är full av inspirerade bilder och jag ska självklart visa er några godbitar. 
 
Jag vill börja med att visa er en av mina personliga favriter. DBKD har tagit fram cloudy krukan i en ny läcker färg. Jag måste erkänna att jag var lite skeptiskt till denna färg när vi fick katalogen till butiken. Men när jag fick se den live så blev jag helt kär. Vilken läcker rosa färg! och så kul med krukar som vågar sticka ut bland den vita, svarta och gråa djungen som är med krukor. Denna läckra kruka kommer in till butiken runt februari, och jag kan knappt vänta!
Vad tycker du? hiss eller diss för den nya färgen?
 
Kram Sofia 

Kommentera här: