Pink Prosecco

 
 
 Idag kickade jag igång dagen tidigt. Efter de dagliga stallsysslorna på morgonen och en liten frukost tog jag fram dammtrasan, damsugaren och skurhinken. Med lite go musik i högtalarna så har jag snart gått över lägenheten. Att sen få tända ett doftljus och vattna blommorna ger ro för själen. Jag älskar doftljusen från Bruka Design. De är i lagom storlek och levereras i fina askar. Ny doft för våren är pink prosecco, den enda doften som kommer rosafärgat glas. 
Doftljusen kostar 129:- / st och finns att köpa i flera olika dofter i min lilla butik i Grästorp
 
Nu sitter jag i butiken, med en kopp kaffe i handen och väntar in en varuleverans ifrån Isay. 
Lite sommarkläder är på ingång och jag önskar lite värme så man kan börja använda de fina kläderna som kommer. 
 
Önksar er alla en fin fredag. 
Kram Sofia 

Kommentera här: