Helgen v15

HELGEN I BILDER
 
 
 
En helg med strålande väder, god mat och trevligt sällskap har nu passerat. 
I lördags hade jag hemma släkten på lite kalas för att fira min födelsedag som inträffar senare i veckan. Jag möblerade om i lägenheten och fick till ett långbord. Kul när alla får plats runt samma bord och slipper sitta i olika rum.
 
 
Jag bjöd på en trerätters meny som avslutades med en hemmagjord tårta. Min första egengjorda tårta, och jag får säga att jag är lite stolt. Den såg bra ut och blev riktigt god. 
 
 
I söndags tog jag med Anton på en lång cykeltur runt landsbygden här på schlätta. Rundan blev ca 2-3 mil, Med några mysiga stop där vi även passade på att ta lite kaffe som vi hade med oss. 
 
Kram Sofia 
 
 
 

Kommentarer:

1 Sarah:

Vad gott med 3-rätters och hemmagjord tårta :) Jag gör alltid egen :) Vilken lång cykeltur ni tog :)

Kommentera här: