11 M A J

Åter igen fredag och full fart mot helgen. Vi får hålla tummarna att det fina vädret håller i sig över helgen, det vore väl fantastiskt. 
Igår var jag iväg på ett supermysigt barndop för min kompis lilla son, Maximilliam Levenby. Ett gudomligt sött litet barn som skötte sig exemplariskt i kyrkan och under fikat. Det är en underbar känsla att se sina barndomsvänner som föräldrar. Den lyckan, känslan och den kärleken i deras ögon värmer gott i mitt hjärta. 
Tog lite kort under dopet, men råkade glömma sätta i minneskortet, Känns ju dock lite klumpigt, men ska gå igenom och se om det har sparats några kort på kameran ändå. Och det håller jag tummarna för att det har gjort. 
 
Tills dess bjuder jag på lite koer jag fotade upp för butiken tidigare i veckan. En superhärlig klänning ifrån Inwear, En klänning som är snygg till både vardag eller till stranden, kommer nog bli en stor favorit i min gaderob till sommaren. Klänningen kostar 899kr och finns i min lila butik i Grästorp
 
Kram Sofia 

Kommentarer:

1 Angelica Wåhlin:

Vad fina bilder!

Svar: tack :)
Sofia Lindahl

Kommentera här: