9 D E C D M B E R

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Hej på er :)
Idag började jag dagen med jobb i butiken. En mysig förmiddag med fina kunder. Idag är det 2:A advent och det märks att julen är på ingång. Många kunder som köper julklappar till nära och kära, men även mycket paketinslagningar inför julklappsleken som har blivit en populär tradition med både vänner, släkt och arbetskollegor. 
Ikväll ska jag iväg på en myskväll med mina fina Tjejor, god mat, julklapsslek och bebismys. 

På bilderna ovan ser ni en ny favorit i min garderob. För en svart klänning kan man väl inte ha förmåga utav? 
Denna läckerbiten kommer ifrån MosMosh och finns även som topp, spana in den fina glansen i tyget och de ljuvliga ärmarna. 
Den finns självklart att köpa i min lilla butik i Grästorp. 

Önskar er alla en fin lördag 
Kram Sofia 

Kommentera här: