Newhouse information

 
Hej på er. Hoppas ni alla haft en fin dag i vinterkylan. 
Idag har jag tillbringat större delen av dagen framför datorn och spånat på hur jag ska uppdatera butikens webbshop. Det finns så mycket som kan förbättras, men när jag har en bristande kunskap blir det lätt åtsidanlagt. Men idag kände jag att det är dags att ta tag i webbshoppen och layouten innan alla vårnyheter trillar in. 
Dagens stora arbete bestod av att skriva informationstext om butikens leverantörer. Alla är inte klara. Men de stora och ledande leveranöterarna i butiken är färdiga. Ni ser ett av resultaten ovan som är informationstext om leverantören Newhouse. 
 
Vårnyheterna har börjat trilla in i butiken, och jag ska göra ett godhjärtatat försök att hinna lägga upp klädnyheterna på webbshoppen omg efter att det kommit till butik. 
Så här nedan ser ni tre nyheter ifrån Newhouse.  
Vit oxford skjorta med ljuvlig krage. HÄR
 
Klassisk skjorta i ett av Liberty londons fina print. HÄR
 
Back to basic? Klassisk rundhalsad t-shirt i läcker vårfärg HÄR
 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: