Mini gran

 
Har ni redan plockat bort all jul? eler har ni som jag fortfarande några saker kvar?
Julgranen har åkt ut ur lägenheten för flera dagar sedan. Men den lilla granen som stått sig så fint i bubbelvaser pryder fortfarande min tv-bänk hemma. Jag tillhör inte en av dom som plockar bort julen hemma redan i mellandagarna. Jag kan tycka det är fint med adventljusstakar och några tomtar framme trots att julen är över. För hur gärna vi än vill att det ska bli vår direkt efter nyår, så har vi flera vinter månader kvar innan våren och alla vårtecken kommer. 
Nästa vecka tar jag och mamma tåget upp till Stockholm och besöker Formex mässan. Tankne är att hinna plocka bort alla julsaker innan dess. Så jag kan komma hem til en nystädad lägenhet med massor av vårinspiration. 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: