02 M A J

Godkväll :)
Hoppas ni alla njuter av de fina vädret och solen som äntligen lyckats ta sig fram. Har ni hafdt en bra långhelg? eller har ni som jag jobbat?
För mig har det nästan varit som vanligt, då jag håller butiken öppen som vanligt alla "svarta" dagar. 
Men igår höll vi stäng och firade mamma Britt på döelsedagen med god mat och naturligtvis kaffe o tårta. 
 
Idag är det onsdag, men hela förmiddagen har det känts som en måndag eftersom vi höll butiken stängt igår. Tänk vad lite lediga dagar kan snurra till det. Idag har jag fixat lite me webbshoppen och tagit lite outfitskort. Bättre sent än aldrig, och detta är något både jag och mamma behöver bli bättre på för att kunna uppdatera butikens sociala medier med allt det fins som kommer. Men nu ska jag iväg o handla innan jag tar en liten tur på hästryggen. 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: