Yamini top

Godmiddag ute i snön!
Idag finns jag i min lilla butik i Grästorp. Planen idag är att fotografera lite bra instagrambilder på vårnyheterna.
Försöka ge både er läsare och mina fina kunder lite vårinspiration trots att snön fallit här på schlätta inatt. Jag tror det är lika viktigt för mig som för er att hitta lite vårinsiration både till hemmet och sig själv trots att man helst klär sig i termobyxor mössa och tjocka vantar, eller kryper ner i den varma filten med en varm mugg. För rätt som det är töar snön bort och visp så kommer våren, och då gäller det att vara bredd innan alla fina vårnyheter tagit slut. 
 
Idag vill jag tipsa er om denna klassiska v-halsade topp med holkärm. Ett perfekt basplagg som aldrig går ur tiden. Fin till både jensen, kjolen eller under kostymen. Tummen upp för den fina halsrigningen, det kvinnliga V.
Toppen kommer ifrn Inwear och kostar 599kr o finns även i svart. Den läckra vårscarfen kostar 299kr 
 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: