30 J AN U A R I

Hej :)
hoppas ni alla har en fin tisdag. 
Min planer om att äntligen få lägga upp vårnyheterna på webben sprack. Just nu är problemet att jag kan inte synca över produkterna från kassan till webbshoppen. Jag vet inte om felet ligger hos mig, att jag är så oteknisk att jag inte förstår. Eller om det är så att supporten inte kan förklara så att jag förstår. 
Men tänk att en sak som har fungerat i över ett års tid, helt plötsligt inte fungerar längre helt utan någon förklaring.
Så ja frustrationen är på topp.
Men mitt i allt elände har jag fått hem nyheter till butiken. Så mycket fint.
Här nedan ser ni en outfit som jag kan rekomendera starkt. Klassisk rundhalsad tröja ifrån Inwear ( 1099:-) i en läcker vårfärg. Färgen är kanske lite tanig nu, men då gäller det att plocka på läckra accesoarer. I butiken finns då denna läckra scarfen ifrån Odd Molly ( 895:- ) Som plockar upp rätt färger i tröjan. och i den grå t-shirten som jag bär närmast kroppen. Allt detta hittar ni i butiken och förhoppningsvis snart även på webbshoppen
 
Kram Sofia 
 

Kommentera här: