Tia pullover

 
- Tröja inwear, Skjorta Newhouse, Jeans Mosmosh -
 
Fredag och full fart mot helgen. Jag ska denna helgen försöka ta det lite lugn och låta kroppen varva ner lite. För nästa vecka blir det långa och roliga dagar som väntar. På måndag tar jag och mamma tåget upp till Stockholm för 4 inköpsdagar på formexmässan.
Jag har börjat prova ut lite passande outfits som ska packas med. På bilderna ovan ser ni en utav dessa outfits. Den fantastiska teddy tröjan från Inwear har kommit till butiken även iår, men i nya läckra färger. Jag älskar att bära denna tröja ovanpå en skjorta för att få en varmare och höstigare look. Frågan är om jag ska bära det till jeans eller kjol? Skorna är ifrån min mormors garderob och väver samman outfiten med den vinröda färgen.
 
Kram Sofia  

Kommentera här: