14 A U G U S T I

och visp så var denna sommar och semestern slut......
 
Men jag har nog iår haft min bästa semester någonsin. Inte minst för att vädret har varit på topp alla dagar. Men jag har hunnit vila upp mig med sena kvällar och härliga sovmornar på ljuvliga västkusten. Mycket sol och bad blandat med utflykter med fina nya vänner. 
 
Vist är det skönt med några lediga dagar i mellanåt. Men jag tycker det är minst lika skönt att komma tillbaka till vardagen och rutiner igen. Det är dags att lägga sommaren bakom oss och blicka framåt mot en ny höst, en föhoppningsvis fin höst, och när vi känner att det är som mörkast och tråkigast så får vi alla hjälpas åt att plocka fram de fantastiska fina minnerna vi fått under denna ljuvliga varma sommar. 
 
 
Kram Sofia 

Kommentarer:

1 Rebecca Adnell:

Härligt att du haft en bra semester! ♥

Kommentera här: