Lugn helg

Hur kan det redan vara måndag igen?
Hoppas ni alla haft en lika fin helg som jag har haft, trots att den gick fort. 
Här i Grästorp har solen lyst och värmen slog till under helgen med många plusgrader. Så i lördags efter jobbet åkte jag och besökte en kär gammal vän,, vi satt o pratade om allt som hänt, om livet, kärleken och framtiden. Skrattade och hade det super mysigt över en kopp kaffe och lite snacks. Var hemma strax efter kl 21 och konstaterade att jag gått hela dagen utan maskara. Men så skönt.
 
Igår tog jag vara på solen maximalt. Satt ute i bikini från kl 10 till 16, med lite kaffe blandat med ett och annat glas vatten, och lyssnade flera avsnitt av framgångspodden. en mycket inspirerande podd med intressanta gäster. En podd jag vart kan rekomendera. En superhärlig vilo söndag som avlutades med ett ridpass ute i skogen. 
 
Kram Sofia 
 

Kommentera här: