13 A P R I L

Hej på er denna soliga fredag :)
Imorse vaknade jag med det stora leendet som jag somnade in med igår. Inatt sov jag första natten i min egna lägenhet. Känslan av att äga den helt själv och fått renovera den efter mina önskemål är ju drömmen. Framför allt när slutreslutatet blev nästan bättre mot vad jag hade föreställt mig. Nu ska de bara plockas i ordning på mina saker, och framför allt kläderna, Så lovar jag att fotografera lite för att visa er. Och varför inte även göre ett inlägg med före och efterbilder. 
Bilder på sovrummet
 
Idag finns jag i butiken fram till lunch, Sen rullar jag bil och hästtransport till Skara för att hämta hem min 2-åring som har opererats efter en kastraktion som inte ville läka. 
Önskar er alla en solig och fantastisk Fredag.
Kram Sofia 
 

Kommentera här: