Rocha blouse

 
Godmorgon solstrålar.
Nu var det länge sedan jag visade bilder på outfits, och detta är något jag behöver bli bättre på. Så igår kväll fick jag en liten ledig stund och tog med mig kameran ut. Ovan ser ni en svart blus av silke ifrån Mosmosh med svart samettsband att knyta i halsen. Blusen är lika snygg att bära knyten som uppen. Till blusen har jag satt mina favvojeans ifrån MosMosh, "Athena super skinny" en byxa jag älskar så mycket att jag har den i flera färger.
Även joamas mocca jacka fick hänga med över axlarna.
 
Det märks att hösten är här, för fy vad kyligt och kallt det börjar bli ute. Det kändes klart och tydligt under fotograferingen, så nu åker snart mina bästa pumps in i gaderoben för lite vinter vila.
 
- Blusen hittar ni här - Jeansen hittar ni här ( annan färg ) - Jackan hittar ni här -
 
Kram Sofia

Kommentera här: