Tygtomte

fast det bara är början av November så är jag iår väldigt laddad inför julen och inspirationen den flödar. En skön känsla i kroppen att inspirationen flödar. Som vanligt, och traditionsenligt efter Alla Helgons Dag så har jag börjat plocka fram julen i min lilla butik. Så mysigt med alla gröna växter, röda ljus och tygtomtar. Jag fullständigt älskar tygtomtar. De är ofta så charmiga, och stilrena. Iår blev jag även så inspirerade av alla tomtar som kom till butiken att jag började spåna på att sy egna. Sagt och gjort, igår inhandlade jag lite tyg och plockade fram symaskinen. Lite små justeringar behöver göras. Men jag blev riktigt nöjd, och tyckte dom blev supermysiga. En tomte klar. (bild) en tomtemor där småjusteringarna är tillfixade klar. och nu producerar jag en modell med armar och ben. Vad tycker ni? blev dom söta? 
Är detta en tomte som skulle kunna gå att säljas i butik?
 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: