"Pre fall" Inwear

Hej på er :)
Hoppas ni alla har en fin måndag, idag är det sista måndagen i november och snart är vi inne i mysiga December. 
Idag började jag dagen lite tidigare i butiken då vi fick besök av söta Alexandra som är säljare för märket Inwear. 
Idag spanade vi in "PRE FALL" kollektionen. En liten kollektion med små godbitar som landar i butiken under juni måndad. Färgerna blir royalblå, svart och ja leomönster. Vet inte vad jag ska säga om leomönster, det är för mig inget klockrent mönster just nu, men det kommer förhoppningsvis att växa fram. Jag kan ju smälta det hela fram till juni då kläderna kommer, och hoppas på att mönstret växer fram.  Men jag säger stora tummen upp för den fina blå färgen inwear hade med i pre fall kollektionen. Kul med någon annan blå färg än alltid marinblått. En blå färg som är lika snygg under sommaren som till höstkollektionen. 
Här kommer en liten sneak peak på färgskalan som kommer i juni. 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: