Girlang

Hej på er :)
 
Igår fick jag äntligen tummen ur och göra en girlang till butikens barnhörna. Detta är något jag har tänkt och planerat länge. De fina pappren har varit inhandlade sedan en tid tillbaka. Men jag har inte hunnit eller känt någon motivation för att sätta mig ned och göra en liten girlang. Att en sådan enkel sak ska bli så framskjuten?, Men ni vet att känner man inte för det och inte har rätt feeling, så blir det sällan bra. Men igår blev det äntligen av, och jag får säga att det blev riktigt mysigt. Det ramade in barnavdelningen lite extra. 
Girlang tycker jag är en väldigt fin och enkel inredningsdetalj till barnrummet som inte häller behöver kosta några större pengar. Samt att det är väldigt enkelt att göra. 
 
Så här blev min girlang som jag satte upp i butiken. 
 
 
Kram Sofia 

Kommentera här: