23 N O V E M B E R

Ibland händer saker i livet som gör att allt bara kastat runt, när alla framtidsdrömmar och planer bara försvinner. 
En sådan sak hände mig för några dagar sedan. Hela livet kastades runt på väldigt många plan, och många tankar svävade igenom mitt huvudet åt alla möjlig håll. Jag har därför under några dagar varit i obalans,
men nu försöker jag samla ihop mig själv och fokusera frammåt. 
 
Det är mycket som händer i butiken just nu, Vi är i full gång med Colour week ( som vi kallar det istället för black friday). Vi har därfr 20% Rabatt på höstens och Vinterns klädkollektioner. 
Utöver det så rullar det nya varor in ifån MosMosh och Ernst, och där i mellan ska julskyltfönstren planeras. 
Så ja man kan säga att dagarna är intensiva och jag hinner inte fokusera på så mycket annat just nu. 
 
Hoppas att ni alla har haft det bra. 
 
Kram Sofia 
 
 
 
 

Kommentera här: