10 N O V E M B E R

Hej Fredag kväll!
Denna veckan har bara sprungit förbi hos mig och jag har inte riktigt fattat att det redan är fredag!. 
Men det är bara att försöka hänga med när tiden tickar iväg. Ikväll ska vi iväg till "ponny familjen" i trollhättan och äta en god middag och fira de fina resultaten dottern har ridit in de senaste veckorna. Ska bli så kul att träffa dom alla, senast vi sågs var i sommras när hela familjen besökte oss på Smögen. 
Men det får bli en lugn kväll för mig, för  imorgon ska jag upp och jobba i butiken mellan 10-14, Sen är det bara hem och byta klädsel och rulla bilen mot en av kyrkorna som ligger utanför Grästorp, Där min brorsson Folke ska döpas. 
 
Dagnes/ kvällens outfit. 
Iklädd i Newhouse från topp till tå. 
Önskar er alla en fin Fredagkväll 
 
 
Kram sofia 
 

Kommentera här: