07 N O V E M B E R

Godkväll på er. Hoppas ni alla haft en fin Tisdag. 
Min tisdag har varit lugn och mysig på jobbet. Jag fortsätter att plocka fram julen. Det är många produkter som har kommit som ska plockas upp och märkas upp. Villket gör att det tar lite tid att få fram allt, men nu börjar det ändå närmasig slutet. 
Ikväll fortsätter jag i julens tema och åker hem för att fortsätta tillverka tomtar. Så roligt att så många av er tyckte om mina handgjorda små tomtar. Jag tillsammans med mina föräldrar har bestämt oss för att nu sy upp ett gäng tomtar för att sälja på Julmarknaden på Bjertorp helgen 18/19 november. Så nu är det bara att tillverka tomtar på löpande band. Frågan jag ställer mig själv är, "hur många tomtar kan säljas under en julmarknads helg" då det beräknas att komma ett par tusen personer. 
 
Önskar er alla en fin och lugn tisdagskväll
 
 
 
   Kram Sofia

Kommentarer:

1 angelicasvarld.blogg.se:

Grymt snyggt...blusen var ju fantastisk!

Svar: Tack :)
Sofia Lindahl

Kommentera här: