Hår

Hej Torsdag!
 
Morgonen började med en snabbis sväng till stallet för att hinna släppa ut och fodra hästarna innan jag for vidare till frukostmöte kl 08:00 med Grästorps Handel. 
Idag ska min kropp få lite kärlek och omsorg i form av massage, Det kan vara välbehövligt, sist jag var där för ca 2 veckor sedan hade jag sjukt ont! jag hoppas att massagen sist gav verkan och att det känns bättre idag. 
I eftermiddag blir det till att jobba och planera framåt med aktiviteter för butiken under våren.
 
Här kommer några bilder på min nya hårfärg. 
Känner mig riktigt nöjd för att ha lyckas färga detta hemma. det blev som jag hade tänkt mig, något ljusare mot vad jag hade förut. En varm och guldig färg av mellan brunt.
 
Örhängerna finner du här ( adlink) 
blusen är helt ny och kommer snart upp på vår webbshop. 
Kram Sofia
 

Kommentera här: