Inköp Isay

Bilder från dagens inköpsmöte med Isay
 
Hej Onsdag, mitt i veckan.
Imorse började jag dagen lite tidigare och hade ett morgon inköpsmöte med Isay kl 09:30.
Vi har så gulliga säljare som kommer till oss i butiken och håller inköp, så jag passade på att bjuda på lite frukost i from av ostmacka, kaffe och en liten kakbit.
Isay är ett märke som vi haft i butiken i snart 3 år? och ett märke som får allt mer plats hos oss i butiken. Isay är ett dansk varumärke som är duktiga på att ha snygga blusar i bra passform och print, samt till ett bra pris då blusarna brukar ligga på 499-699kr
Efter att ha sett Isays vårkollektion är jag helt såld, Jag tror att denna vårkollektionen är en utav dom bästa dom haft sedan vi haft varumärket. Det var så mycket snygga print, och toppar, bra tröjor och kavajer, samt bra färger. Ja efter detta inköpet kommer jag ha ett leende på läpparna hela dagen och längta tills nästa vår.
 
Kram Sofia  
 
 

Kommentera här: