ERNST!

 
Nytt varunärke på ingång!, ERNST
Ernst är ett varumärke som vi alltid har kollat på att ta in till butiken. Men aldrig fått tummen ur att köpa hem. Jag har tyckt att han har haft enheldel fina saker som vi säkert skulle sälja. Men att se hysterin på Formexmässan där alla ska ta selfie med just ernst själv har fått mig att backa. Jag fått känslan av att många butiker och kunder köper varumärket Ernst bara för att han är han, och kanske inte för produkterna i sig.
Men att få köpa hem ernst produkter till butiken är lättare sagt än gjort. Dom som jobbar med varumärket är mycket måna om vart produkterna hamnar, det ska vara lagom spridning mellan butikerna för att inte kunna konkurera ut varandra samt att butiken som säljer Ernst ska ha rätt känsla och andra varumärken som passar ihop stilmässigt med just Ernst produkter.
Min lilla butik har blivit godkänd och första orden är nu lagd!
Första leveransen är beräknad till slutet av nästa vecka, och jag hoppas dom kommer innan Midsommar. För de små fina glasvasarna med läderband är en perfekt "gå bort present" för alla som ska iväg och fira Midsommar med släkt och vänner.
 
Kram Sofia
 
 

Kommentera här: