Amazone top

 
Topp HÄR, Jeans HÄR, Örhänge HÄR
 
Hej Soliga Torsdag :)
Idag håller jag butiken öppen mellan 11-18, och idag ska jag fotografera några nyheter som kommit för att lägga upp på instagram, bland annat produkter ifrån ERNST!. Jag ska även se över vilka butiker jag och mamma ska besöka på morgondagens road tripp. Då styr vi bilen mot uddevalla/Stengungsund och runt där för att få lite tips och ideér från andra fina butiker. Har du något tipps på en fin kläd/inredningsbutik som du tycker är värt ett besök,? kommentera gärna
 
 
Dagens outfit känns dock lite tjock med tanke på att värmen och solen hettar i grästorp idag. Men till mina favorit jeans har jag satt en tunn och sval topp. En enkel top med liten holkärm i ett mönstrat tyg. Du hittar kläderna i länkarna under bilderna,
 
Tills vidare önskar jag er alla en fin dag
Kram Sofia

Kommentera här: