Semester bilder

Hej blggen
 
Iår har jag för första gången haft 2 veckor samahängande semester.
så jag tänkte bjuder er alla på några bilder från dessa två veckor som jag och Rickard spenderade i min mamma och pappas sommarhus ute på Smögen.
 
Det blev inte jättemånga dagar med sol och bad men dom få som var fångade vi på kort.
 
Även om vädret inte alla dagar var sol och bad passade vi på att åka mycket båt med framor och farfar. vilket resultaerade till många fisketurer.
 
 
Vi fick även besök några kvällar, här är bilder från kvällen då våra kära vänner Jenny och Jesper kom på besök, Vi Lagade trerätters middag coh satt ute hela natten lång.
 
 
Sista kvällen åkte vi traditionsenligt till Hunnebostrand och besökte resturangen Bellagästis.
En alltid lika god Americana pizza serverades till bords.
 
Hoppas ni alla haft sköna dagar.
Nu är det åter igen dags att komma tillbaka till vardgane för mig.
 
Kram Sofia

Kommentarer:

1 Josefin:

Så härligt ni ser ut att ha haft det! :)

Svar: Tack
Sofia Lindahl

Kommentera här: