14 J U L I

- inlägget innehåller länkar -
 
 
                                 Blus ifrån Newhouse här - Shorts ifrån MosMosh här - allt till 40% Rabatt
Hej på er :)
Fredag o solen skiner i sommarvärmen är här i Grästorp. Idag är ingen vilken fredag som helst, utan idag gör jag min sista dag i butiken innan lite smester. Det känns passande att ta lite ledig nu när värmen har kommit till oss.
Mina planer för någon vecka frammåt är att rulla bilen ut till bästkusten och smögen för några lediga dagar med sol och bad. Men innan dess ska jag beta av en fullplanerad helg.
Imorgon ska vi på 40- års kalas i Göteborg och tänkte klämma in ett besök på Nordstan och NK innan.
På söndag blir det barndop för en nära väns son här i Grästorp.
 
Dagens planer blir att fotografera upp så mycket jag får inspiration för så att kameran är laddad med bilder för att kunna lägga upp på instagram under de dagar jag inte finns i butiken. Butiken i Grästorp håller öppet som vanligt och min kära mor hjälper alla våra söta kunder. Så har du vägarna förbi Grästorp så passa på att ta en bensträckare och besök vår lilla butik.  
 
Kram Sofia

Kommentera här: