Sommar?

Hejsan bloggen.
 
Det finns både många fördelar och nackdelar med att driva ett eget företag.
En av de svåraste sakerna jag vet är att man måste hela tiden ligga så otroligt långt innan i planeringen. Alla kollektioner köps in minst ett halvår före det hamnar i butikerna. det är inte så lätt vilka trender och färger man känner för om ett halvår. Men det brukar alltid lösa sig och bli ganska bra när man väl kommit igång med alla inköp.
 
Men att sitta i Mars och planera hur sommaren ska se ut? Ja du det har jag väldigt svårt med.
Jag är nog mer än vad jag trodde en spontan person. Att sitta och planera schema och semester nu, i feb/mars,
Ja du det är för mig väldigt svårt. Med tanke på att jag gärna skulle vilja jobba dygnet runt, samtidig som jag skulle vilja vara hemma och träna och tävla hästen, samtidigt som jag skulle vilja hänga massor med mina fantastiska vänner!, Men att få ihop allt detta under en sommar är lättare sagt än gjort. Men det brukar ju alltid lösa sig, och det måste det göra iår med, då jag vill hinna göra så mycket som möjligt. Man år passa på medans man är ung ;) brukar man väl säga.
 
 
Kram Sofia
 
 

Kommentera här: