Kärlek till compomaggi

Idag har äntligen väskorna ifrån compomaggi kommit till oss i Grästorp, Helt underbara väskor i ett fantastiskt skinn. 
 
"Märket Campomaggi skapades 1980 av designern Marco Campomaggi. Idag är hans väskor eftertraktade över hela världen. Tillverkningsprocessen är unik då alla väskor tillverkas i Toscana, Italien, där materialen tas från en och samma gård. För att få den rätta "vintage" looken på väskorna tvättas skinnet med stenar och pinnar" "text hämtad ifrån ejesväskor.se"
 
Varsegoda och njut av lite ögon godis
 
Sista bilden är på armband i läder ifrån compomaggi. 
 
Kram Sofia

Kommentarer:

1 Åsa:

Får jag fråga dej vad du har för stl på dina Ldir, töjer dom sig mycket? Om du äger ett par Converse, va har du för stl i dom (för då kanske man kan räkna ut va man ska ta) Är så svårt när man ska beställa och det har stått så olika om storleken =)

Svar: Hejsan, Förlåt för sent svar ( har haft semester utan dator)

Jag älskar verkligen mina LDIR skor, det är ett kap.
Jag har stl 36 på alla skor, även converse. Vet inte axakt vad det motsvarar, ca 4?
Jag har 37 på mina LDIR. Detta beror på att 36 var slut, och jag tänkte lägga i en sula om dom töjde sig eftersom att det är äkta skinn. jag har inte lagt i någon sula ännu trots att jag har använt mina mycket.

Hoppas det var till någon hjälp?
( ett tips är att beställa ifrån en sida där det är fri retur så du lätt kan byta storlek för det är helt underbara skor. )

MVH Sofia Lindahl
Sofia Lindahl

Kommentera här: